Tactical Package Issue

lucasVGAlucasVGA Posts: 71Approved Member Beginner
edited November 2016 Technical Support

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Hello Mercenaries,

We have noticed that many of you have been having issues with the following items:


- Tactical Package 1

- Tactical Package 2

- Unlocked 5th Tactical Slot


The issue being that if you have more them one of those items in your storage they will all get activates at the same time.


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Our development team is working hard to solve this issue as soon as possible.

However, for the time being, we would like to ask all users that are affected for this issue to contact our support system at:

https://support.papayaplay.com/hc/en-us


Please notice that in order to verify the issue and collect information our team will have to access your account.

To do so, we ask you to send your consent authoring the team to access your account on the support ticket.

You
DO NOT HAVE TO SHARE YOUR PASSWORD only your IGN (in game name)


In order to get the items replaced, you must contact us while the issue is happening. Otherwise, we will not be able to verify the issue and send you the item (even if you send screenshots to prove it)


We deeply appreciate your support.

Best Regards,

Team BlackShot

Comments

  • lucasVGAlucasVGA Posts: 71Approved Member Beginner
    edited October 2016
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    Hallo Söldner, 
    uns ist aufgefallen, dass einige von euch Probleme mit den folgenden Artikeln hatten: 
    Tactical Package 1
    Tactical Package 2
    Unlocked 5th Tactical Slot 
    Wenn ihr momentan mehr als einen dieser Artikel in eurem Lager habt, werden sie alle zur gleichen Zeit aktiviert. 

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    Unser Entwicklerteam ist bereits dabei, das Problem so schnell wie möglich zu beheben. 
    Dennoch möchten wir alle betroffenen User in der Zwischenzeit bitten, unser Supportteam unter https://support.papayaplay.com/hc/en-us zu kontaktieren.  

    Bitte beachtet: Um das Problem zu bestätigen und Informationen zu sammeln, muss unser Team sich in euren Account einloggen. Um dies tun zu können, bitten wir euch, uns über eure Help Desk Tickets Erlaubnis dafür zu erteilen. Bitte teilt uns euren IGN mit, SCHICKT UNS JEDOCH NICHT EUER PASSWORT.

    Um die Artikel ersetzen zu können, bitten wir euch, uns zu kontaktieren, solange das Problem noch nicht gelöst wurde. Andernfalls können wir nicht bestätigen, dass das Problem auf eurem Account auftritt, auch dann nicht, wenn ihr uns einen Screenshot schickt.  

    Wir danken euch vielmals für euren Support. 
    Beste Grüße, 
    Team BlackShot
  • lucasVGAlucasVGA Posts: 71Approved Member Beginner
    edited November 2016
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    Olá Mercenários,
    Notamos que muitos de vocês têm tido problemas com os seguintes itens:

    Tactical Package 1
    Tactical Package 2 
    Unlocked 5th Tactical Slot

    Identificamos que os problemas acontecem se você tem mais deles um desses itens em seu inventário, todos os que irão ser ativados ao mesmo tempo.

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    Nossa equipe de desenvolvimento está trabalhando duro para resolver esta questão o mais rapidamente possível.
    No entanto, por enquanto, gostaríamos de pedir a todos os usuários que são afetados por esse problema a  entrar em contato com o nosso sistema de suporte em:


    Por favor note que, para de verificar o problema e recolher informações a nossa equipe terá que acessar sua conta.
    Para fazermos isso, pedimos que enviem o seu consentimento autorizando o time para acessar sua conta no ticket de suporte.

    Você NÃO precisa compartilhar sua senha. Apenas o seu IGN (nick)

    Para ter os itens substituídos, você deverá  entra rem contato  enquanto o problemas estiver acontecendo. 
    Caso contrário, não seremos capazes de verificar o problema e enviar o item(s) (mesmo se você enviar as imagens para o provar)

    Agradecemos profundamente seu apoio.

    Atenciosamente,
    Time BlackShot
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